Service / Reklamasjon

Har du lest gjennom brukermanualene?

Se fanen “Manualer&brosjyrer”. Der finner du manualer både for vannbehandling/bruk av kjemikalier, samt informasjon om garanti, feilsøkingsguide og ofte stilte spørsmål for spaet.

Fant du likevel ikke svar på det du lurte på der?  Fyll ut skjemaet nedenfor så tar vi kontakt innen 3-4 virkedager!

Som leverandør er vi, i henhold til gjeldende lovverk, pliktig til å informere om at dersom teknikker ikke finner feil på produktet eller det foreligger feil forårsaket av bruker, dekkes ikke dette av reklamasjonretten.

Kunden må da belage seg på at de må betale for km, arbeid og deler. Dersom ikke kunden ønsker at vi skal skifte deler, men bare finne og vurdere skaden, må dette avklares på forhånd.  Alle som sender inn skjema på denne siden, samtykker til dette.

 

Det er viktig å fylle inn all informasjon i skjemaet under, for at våre service-teknikere skal raskt komme i kontakt med deg. Står spa-badet på en annen adresse enn din hjemme adresse, er det spesielt viktig at all informasjonen stemmer, da vi gjerne planlegger flere servicer i en tur. Ufulstendige skjema vil ikke bli behandlet innenfor virketiden.

 

Aqua-tec er dessverre konkurs, og vi har ikke lenger service/salg. Men vi ønsker at alle våre kunder skal få hjelp, så vi har laget en avtale med Spabad Vest AS, hvor alle som sender inn henvendelser her, vil kunne få hjelp/deler fra dem.

Send inn via dette kontaktskjemaet og henvendelsen blir videresendt til dem.

Vi beklager for problemene dette medfører, men vi er sikre på at dere vil få god hjelp hos Spabad Vest AS.

Takk for oss